Waterdrop® już dostępny w sieciach Decathlon, Carrefour, Rossmann i Empik – austriacka marka rozwija dystrybucję w Polsce
Waterdrop® rozwija swoją dostępność na polskim rynku. Charakterystyczne smakowe kapsułki rozpuszczalne w wodzie – Microdrinki – są już dostępne w sieci Decathlon, hipermarketach Carrefour i drogeriach Rossmann, a także salonach Empik, Relay oraz InMedio. Waterdrop® jest również dostępny w sklepach online gemini.pl, strefatenisa.pl i sportano.pl. Marka nie zwalnia i planuje dalszą ekspansję w Polsce.
2025-10-07, 12:08

Waterdrop® umacnia obecność na polskim rynku

Oferta austriackiej marki Waterdrop® do niedawna dla polskich konsumentów dostępna była wyłącznie w sklepie waterdrop.pl, jednak teraz rozpuszczalne w wodzie smakowe kapsułki Microdrink są też dostępne w około 200 hipermarketach Carrefour, 250 drogeriach Rossmann, a także 50 salonach Empik w całej Polsce. Produkty Waterdrop® można znaleźć również w ofercie punktów sprzedaży grupy Lagardère – kioskach Relay oraz InMedio. Dodatkowo w wybranych 80 hipermarketach Carrefour dostępne są także wielorazowe butelki Waterdrop® – szklane oraz stalowe. Oferta marki pojawiła się ostatnio także w wybranych sklepach Decathlon oraz na decathlon.pl.

Polscy konsumenci przyjęli ofertę stacjonarną Waterdrop® ze sporym zainteresowaniem, a najlepiej sprzedającymi się smakami Microdrinków okazały się czarna porzeczka, malina, cytryna oraz brzoskwinia – mówi Kateřina Navrátilová, Managing Director Waterdrop® CEE. – Cieszymy się, że nasze flagowe produkty cieszą się popularnością w Polsce i planujemy stale poszerzać ofertę punktów stacjonarnych oraz trafiać do kolejnych sklepów i sieci.

Ekspansja marki w kanale e-commerce

Produkty Waterdrop® od niedawna są także dostępne w polskich sklepach internetowych gemini.pl, strefatenisa.pl oraz sportano.pl. Waterdrop® jest obecny na polskim rynku od 2020 roku. Austriacka marka promuje korzystanie z butelek wielokrotnego użytku i edukuje w zakresie prawidłowego nawodnienia. Rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe Microdrink stanowią alternatywę dla napojów w jednorazowych opakowaniach z plastiku, które zanieczyszczają środowisko. Obecnie Waterdrop® dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie. 

KONTAKT / AUTOR
Ewa Malicka
specjalista ds. PR
Rocket Science Communications
781453815
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.